Nieuws

14-05-2020

kantoor open

Goedendag allemaal,

 

 

Wij, als bestuur, hebben na een nieuwsbericht over het corona virus toch besloten om het kantoor voorlopig nog dicht te houden.

Er is in een grote fabriek in helmond ,het virus ontdekt, ook onder de werknemers, en er schijnen daar veel van hier op de kanthoeve te verblijven, dus we willen het risico niet nemen om ook besmet te raken.

We blijven dus gesloten tot nader bericht.

Voor vuilniszakken en kentekens gelden de eerdere regels weer. Voor kentekens/ huurdersregistratie een mail naar de secretaris@vvedekanthoeve.nl , voor de zakken een envelop met geld in de brievenbus 400.

Voor overige vragen ook per mail naar de secretaris.

 

Nog een overige mededeling,

 

Er zijn enkele mensen die problemen ondervinden met het internet of tv, daar zijn we op dit moment mee bezig om dit op te lossen. Dit gebeurt in de komende weken, voor vragen hierover of klachten ook graag een mail naar de secretaris.

 

 

met vriendelijke groet,

 

bestuur De Kanthoeve

11-04-2020

kenteken registratie

Goedendag lieve mensen,

 

Nog even voor de duidelijkheid hieronder beschreven hoe een kentekenregistratie werkt.

 

U maakt een kopie van het kenteken bewijs, voor en achterkant.

Dan download of print u het kentekenregistratie formulier, deze vind u onder het kopje: documenten/formulieren

Dan vult u in welke auto eraf moet, welke nieuw is en welke er natuurlijk op moet blijven staan.

Onder oud welke eraf moet, onder nieuw welke nieuw is, en onder bestaand  welke moet blijven.

dan maakt u €7,50 euro over naar onze bankrekening : NL55RABO 0104132930 onder vermelding van uw naam en kavelnummer.

Als alles compleet aangelevert is, wordt uw auto geregistreerd .

Voor eigenaren geldt : niet meer dan 2 auto's

Voor huurders geldt: niet meer dan 2 auto's indien er plaats voor is, en 1 auto van de eigenaar van de woning.

Dit mag u in de brievenbus of via de mail versturen, brievenbus 400 of secretaris@vvedekanthoeve.nl

ook weer onder vermelding van uw naam en kavel nummer.

 

met vriendelijke groet,

 

bestuur de kanthoeve

03-04-2020

huisvuil

Goedendag  mensen,

 

Wij houden ons iedere week bezig met het huisvuil hier op het park, we merken dat er op veel plaatsen nog steeds het huisvuil verkeerd wordt aangelevert.

Voor de PMD zakken kunt u natuurlijk op internet kijken wat daar wel en niet in mag, in de laatste gekanteld is het ook al aangegeven. Nog steeds zitten er verkeerde dingen in, dus wij wijzen u er nogmaals op, let alstublieft op wat u erin stopt.

Als er verkeerde dingen in zitten, dan neemt de gemeente de zakken niet mee en dus zitten we weer met een hoop extra werk, en afval. Breng ook uw huurders op de hoogte van dit!!

Onnodig als u het gewoon goed doet. Onze parkbeheerder en de vrijwilligers zijn  uitstekend op de hoogte wat er wel, en wat er niet in mag, en laten dan ook uw zak staan, als er iets in zit, wat er niet in hoort. U mag de zakken ook dichtbinden, dat moet zelfs. En voor de restafvalzakken, daar geldt nog steeds voor, als ze te zwaar zijn, nemen we ze niet mee.

U moet begrijpen dat onze vrijwilligers deze ongeveer 3x in de handen moeten nemen, en het zou fijn zijn als we daar met z'n alle een beetje rekening mee houden. Wat ook belangrijk is , om uw zakken op uw eigen kavel buiten te zetten, en niet in groepjes, dat is voor ons onoverzichtelijk.

Wij gaan er vanaf volgende week, 6 april 2020, boetes op zetten, € 25,00 per foute zak.

Vind u het allemaal onzin, dan nodigen wij u graag uit, om een paar keer het vuil mee op te halen.

Wij danken u alvast voor de medewerking,

 

Met vriendelijke groet,

bestuur de Kanthoeve

20-03-2020

lezen website

goedendag,

 

Wij hopen dat het allemaal goed gaat met onze leden hier op het park, is niet niks wat er allemaal speelt op dit moment.

We krijgen weer veel telefoon via de parkbeheerder, die natuulijk alleen bereikbaar is voor spoed, waarom de voicemail niet aangepast is enzz... Ja mensen dat is spoed ... of toch niet. Wij laten de voicemail staan zoals hij nu staat, om hem te veranderen is een gebruiksaanwijzing nodig, dat is omdat wij ook niet alles weten, en verder doen wij ons best om jullie allemaal te helpen.

Meer kunnen we niet. Dus nogmaals, bij vragen, stuur een mail naar secretaris@vvedekanthoev.nl en voor updates kijk op deze pagina. Voor vuilniszakken en kentekens kunt u wel onze parkbeheerder bellen. Tja lastig allemaal, we hopen voor iedereen dat dit niet te lang gaat duren. Hopelijk tot snel!!

Intussen kunt u ook de machtiging voor internet en tv downloaden van deze site, onder het kopje documenten/ formulieren.

 

 

bestuur de kanthoeve

10-03-2020

Coronavirus

goedendag lieve mensen,

 

Wij, het bestuur, hebben besloten om het kantoor te sluiten zolang de kans op besmetting van het coronavirus groot is.

We zijn wel te bereiken via de mail van de secretaris@vvedekanthoeve.nl  en voor dringende zaken kunt u natuurlijk parkbeheer bellen, u kunt deze ook bellen voor huisvuilzakken of tuinzakken, deze geeft u dan de instructies wat te doen.

We hopen dat het niet lang gaat duren, maar dat we snel weer voltallig aanwezig zijn op kantoor.

Voor de mensen die ziek zijn, heel veel beterschap! 

 

 

 

met vriendelijke groet,

bestuur de Kanthoeve

 

10-09-2019

Mail

Goedendag,

 

Wij als bestuur merken dat er mensen met vragen vaak naar het verkeerde mail adres mailen.

Dus bij deze even verduidelijking ,

Voor financiën, overdrachten , meterstanden : penningmeester@vvedekanthoeve.nl 

aanwezig: ma,wo,vrijdag ochtend

Voor glasvezel, kentekens en moeilijke vragen: secretaris@vvedekanthoeve.nl 

Aanwezig: Ma,wo ochtend

Voor klachten, afval, enz : algemeen@vvedekanthoeve.nl 

Aanwezig: ma, vrij ochtend

Huurders, toestemming enz: voorzitter@vvedekanthoeve.nl 

Aanwezig: ma ochtend